środa, 27 lipca 2016

♥ Ulubione Piosenki ♥

Hej, jak wiecie w serialu występuje dużo piosenek. Ja osobiście kocham je wszystkie, ale wybrałam siedem piosnek, które najbardziej mi się podobają i które mogę ciągle słuchać.

Od razu chciałam dodać, że kolejność jest przypadkowa. Nie umiem wybrać miejsc.

Profugos ♥



♥ Corazon ♥


♥ Siento ♥


♥ Sobre ruedas ♥


♥ Eres ♥


♥ Mirame a mi ♥


♥ I'd be crazy ♥



Naprawdę było ciężko wybrać mi tych kilka piosenek, ponieważ wszystkie utwory są cudowne!
Możecie napisać jakie według was są najlepsze :)

5 komentarzy:

  1. Świetny post! ♥ Zostałaś nominowana na moim blogu do Liebster Blog Award! :D

    http://karolsevillapoland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Kiedy możemy spodziewać się nowego posta? Czekamy z niecierpliwością! KRAINADISNEYA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealny *-*
    Zapraszam do mnie na historię o serialu "Soy Luna" której jeszcze nikt nie widział na polskim bloggerze ;)

    http://story-by-livia.blogspot.com

    Livia xoxoxo

    OdpowiedzUsuń