sobota, 16 lipca 2016

Wrotki Bohaterów

Hej, dzisiaj mam dla was post z wrotkami bohaterów serialu. Oprócz pokazania wam jakie wrotki do kogo należą, poznacie również moją ocenę danych wrotek.




                                        LUNA                                    



Wrotki Luny bardzo mi się podobają, ponieważ są kolorowe oraz moją dużo wzorów i dlatego doskonale pasują do głównej bohaterki. Również muszę dodać, że urzekły mnie te białe wzorki.
Moja ocena to: 9,5/10

  
MATTEO


Jeśli chodzi o wrotki Matteo to są one ładnie dopasowane kolorystycznie i również przypadły mi do gustu.
Fajnymi detalami są te dwa paseczki, które według mnie dodają wrotką uroku. 
Moja ocena to: 9,5/10


AMBAR


 Ambar ma wrotki bardzo w swoim stylu, ponieważ są takie delikatne, eleganckie i glamour. Dla mnie na plus, że są białe, bo uwielbiam ten kolor. Dobrze też, że wrotki mają te różowe sznurówki, ponieważ nie są dzięki nim nudne.
Moja ocena to: 8/10


SIMON


Simona wrotki na pewno rzucają się w oczy, ponieważ mają bardzo wyraziste kolory, a ten piorun ładnie się komponuje.
Moja ocena to: 7/10


JAZMIN


Wrotki Jazmin są bardzo dziewczęce i słodkie, taki efekt dają im na pewno te wzory i pastelowe kolory.
Moja ocena to: 7,5/10


GASTON


Gaston posiada również dopasowane kolorystycznie wrotki, które są w sportowym stylu i pasują do niego. 
Moja ocena to: 8/10


DELFI


Jeżeli chodzi o wrotki Delfi, są one trochę podobne do wrotek Jazmin, pewnie dlatego, że się przyjaźnią i mają podobny gust.
Moja  ocena to: 7,5/10


RAMIRO


Wrotki Ramiro są bardzo oryginalne. Wyróżniają się przez ten ognisty wzór i własnie on dodaje im takiego charakteru.
Moja ocena to: 9/10


JIM


Jak spojrzałam na wrotki Jim od razu w oczy rzuciły mi się te paski, które moim zdaniem wyglądają pięknie i bez nich wrotki na pewno mniej podobałyby mi się
Moja ocena to: 8,5/10


YAM


Wrotki Yam kolorystycznie przypominają wrotki Jim, ale jednak trochę są inaczej ozdobione. Yam ma dużo ćwieków i dżetów.
Moja ocena to: 8,5/10




To już koniec. Niestety nie udało mi się znaleźć wrotek Nico, ale i tak mam nadzieje, że mój post wam się spodobał.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz